I Nomeco SygehusService arbejder vi målrettet med vores Serviceløsninger, som spænder bredt fra en række selvbetjeningsværktøjer og sortimentsoversigt til kontaktformularer og chat. Vi sikrer adgang til relevante løsninger, hjælp, svar og informationer, som bidrager til den effektive arbejdsgang for sygehusapoteket.
Der er mange fordele og løsninger ved brug af Serviceløsningerne. Her får du vejledning, løsninger og rådgivning, som kan besvares online, så du ikke behøver at tage kontakt til Nomeco SygehusService. Herved får i bedre mulighed for at spare tid og forbedre servicen for afdelinger, læger og patienter. I vores Serviceløsninger bruger vi meget tid på alle type henvendelser, og vi går op i at besvare alle henvendelser i bedste omfang - vi kan garantere en høj service og god kvalitet.
Forsyningskæde i udvikling
Udviklingen står aldrig stille og med input fra sygehusapotekerne vil vi også i fremtiden være garant for professionelle og relevante løsninger, der kan optimere forsyningskæden og understøtte sygehusapotekernes arbejde med at sikre, at de nødvendige lægemidler er tilgængelige for patienterne rettidigt.
Vil du vide mere om vores online kundecenter?
Rikke Skov Thomas
Key Account Manager & Team Manager, HospitalService
+45 2184 9500
rst@nomeco.dk