eLMK er en løsning, vi har udviklet for at understøtte håndteringen og distributionen af lægemiddelprøver. Via eLMK-portalen har virksomheder nem adgang til seks forskellige funktioner: Ordreafgivelse, Godkendelse, Pluk og Pak, Forsendelse, Registrering og Statistik.
Online-værktøjet omfatter hele strømmen af lægemiddelprøver i ét samlet system, som både integrerer og automatiserer processerne i forbindelse med udlevering af lægemiddelprøver. Med eLMK vil du få et konstant fokus på effektivitet, kvalitetshåndtering og overholdelse af gældende regler.
Nem administration af lægemiddelprøver
Med eLMK får du adgang til en nem og brugbar effektivisering af den nødvendige backoffice-organisation, som støtter lægemiddelkonsulenternes daglige arbejde. eLMK tilbyder en arbejdsgang for lægemiddelprøver, som omfatter:
Konsulenters bestilling af lægemiddelprøver
Salgsledelsens godkendelse af ordrer på prøver (valgfri)
Plukning og pakning af lægemiddelprøver, inklusiv obligatorisk etikettering
Forsendelse af prøver direkte til konsulenten, lægen eller til et centralt opsamlingssted
Udskrivning af prøverekvisition på batchniveau med unik produktnøgle
Prøvesimulering for at hjælpe konsulenter med besøgsplanlægning
Registrering af prøver i en Cegedim-lægedatabase eller en virksomhedsspecifik database
Statistikker over udleverede prøver
Integration med eksisterende CRM-systemer
Med eLMK kan medicinalvirksomheder optimere deres proces med lægemiddelprøverne, og give konsulenterne en pålidelig og effektiv måde at håndtere deres distributionsbehov på. Dette online værktøj er designet til at forbedre arbejdsgangen for lægemiddelkonsulenterne og sikre en kontinuerlig fokus på effektivitet, kvalitetsstyring og overholdelse af eksisterende reguleringer.
Besøg vores eLMK-portal
I eLMK-portalen kan du hurtigt og effektivt håndtere brugeradministration og bestille lægemiddelprøver.
Kontakt
Hvis du vil vide mere om vores eLMK-løsninger, så kontakt vores salgsteam.