Med en iPad i hånden kan du udføre en lang række funktioner på apoteket uden at være 'låst' til en computer. Og gør du brug af den specialudviklede app, får du et hav af muligheder for at håndtere mange af apotekets faste arbejdsgange på en enkel og sikker måde. Vi udlåner en iPad til alle apotekskunder og tilbyder at lease flere. 

Papirløse rutiner   

iPaden er en stor hjælp til alt det, der foregår i bagbutikken. Den er essentiel i varemodtagelsesprocessen, da man scanner Nomeco-kasserne og derved kvitterer for modtagelsen. Man har al relevant leveranceinformation, man kan se, om varerne har en lokation eller ej, man kan skrive noter og meget mere.

Derved er hele varemodtagelsen papirløs og kan håndteres men en iPad. Appen, der tilgås, kan også bruges på andre tablets samt på PC og mobil.

Derudover kan dagens faktura og kreditnota hurtigt tjekkes og bogføres, og det er nemt at finde historiske nøgletal. Endelig er iPaden brugbar til videndeling mellem hovedapotek og filial.

Fleksibel kunderådgivning

I forhold til at kunne servicere kunderne på apoteket er iPaden også til stor hjælp. Som medarbejder på apoteket er man ikke bundet til computeren i skranken – man kan sagtens stå i butikken og vise billeder af varen direkte på iPaden. Med den elegante bladrefunktion er det nemt at hjælpe kunden med at finde den rette vare, og søgefunktionen sørger for en hurtig og mere fleksibel rådgivning af kunden i selvvalg.

Se i videoen herunder, hvordan iPaden har hjulpet apoteker med at spare tid og give bedre kunderådgivning.

Gray

Kontakt

Vil du vide mere om vores iPad-løsning, så find din kontaktperson.