Online Kundecenter

I Nomeco SygehusService arbejder vi målrettet med vores online kundecenter, som spænder bredt fra en række self-service tools og sortimentsoversigt til kontaktformularer og chat. Vi sikrer adgang til relevante løsninger og information, som sikrer en mere effektiv arbejdsgang for sygehusapoteket.

 

Sygehusapotekets fordele

Der er mange fordele ved at bruge løsningerne i kundecenteret. Løsningerne åbner mulighed for at klare en række opgaver via nettet uden telefonisk eller mail kontakt til Nomeco SygehusService, så sygehusapoteket f.eks. kan svare en kunde med det samme og derved spare tid og højne servicen for læger og patienter. Endvidere arbejder vi med service level på alle typer henvendelser. Herved sikrer vi en løbende forventningsafstemning i forhold til at svare på den enkelte henvendelse.

 

Forsyningskæde i udvikling

Udviklingen står aldrig stille og med input fra sygehusapotekerne vil vi også i fremtiden være garant for professionelle og relevante løsninger, der kan optimere forsyningskæden og understøtte sygehusapotekernes arbejde med at sikre, at de nødvendige lægemidler er tilgængelige for patienterne rettidigt.

Kontakt

 

Rikke Skov Thomas

Rikke Skov Thomas

Key Account Manager & Teamleder, SygehusService

2184 9500

rst@nomeco.dk